tirsdag den 24. marts 2009

Tidligt op igen.

Det kan godt være hårdt når man skal vende døgnet tilbage til normal rytme. Denne første morgen hvor jeg skal stå op i stedet for at gå i seng må meget gerne foregå STILLE OG ROLIGT!!

Jeg har de to mindste hjemme i dag, og lige nu kan jeg på afstand følge med i deres leg. De leger rigtig godt sammen, og det er bare rart lige nu. Jeg elsker at sidde og lytte til deres leg - det er så inspirerende og livsbekræftende.

Jeg sidder her i stuen midt i al det lys der strømmer ind (og viser at jeg burde vaske vinduer!) og nyder at det er så forårsagtigt! Jeg ved at det er tissekoldt udenfor - men lige nu er det bare skønt at sidde med forventningen om at det er forår og over frysepunktet udenfor! Den illusion skal nok forsvinde når jeg senere skal have ungerne med ud på gåtur!

Denne friuge skal dels bruges på oprydning som altid - men jeg er også igang med at planlægge mindstens forårsjakke. Hun har bestilt en med sommerfugle på!!! Så jeg må jo bare igang! Jeg forestiller min noget anoraklignende med pynt foran og en stor lilla sommerfugl på ryggen. Jeg har tænkt mig at bruge lidt tid på at surfe efter inspiration i dag. Jeg tror at jeg lægger vejen forbi emblibrary.com for at se om de tilfældigvis har en fed sommerfugl jeg kan brodere på ryggen nu hvor min maskine kan det!

Ellers kommer dagen i dag til at handle om følgende i ikke prioriteret rækkefølge:

  • tur på apoteket efter børneeksemcreme - igen!
  • forbi stof2000 efter deres nye katalog!
  • Vi skal fodre Herman - og dele den ud til 4 venner!
  • ældsten skal til grusbanetræning kl. 16-17:30
  • kl. 18 skal vi til fernisering i ældstens klasse.
  • lave mad til ferniseringen!

Også er manden kørt til Frankfurt i dag, så jeg er helt alene med ungene! Skønt - vi skal bare hygge!

Denne friuge bliver også brugt på forskellige sociale arrangementer og jeg glæder mig rigtig meget! Torsdag skal jeg sy sammen med en smaddersød pige! Vi skal lave buksedragter til tøseren! Fredag sender jeg mand og unger til fyn og skal være HELT alene i weekenden, og det vil jeg nyde! Men jeg skal ikek bare sidde hjemme hele tiden! Fredag er der personalefest og det glæder jeg mig rigtig meget til! Og lørdag skal jeg hjælpe en meget sød person med at holde lagersalg i hendes shop! DET glæder jeg mig også meget til.

Lørdag aften og søndag skal jeg så NYDE at være helt helt helt alene i huset!

Nu vil jeg forsøge at komme helt op til overfladen og gøre klar til vores gåtur rundt i byen! Måske jeg skal opstøve en pomelo som ældsten og jeg kan nyde sammen!

Forårshilsner Fru Blom

0 kommentarer: