tirsdag den 17. marts 2009

At arbejde når alle andre sover!

Ja, det gør jeg! Jeg er sygeplejerske og fast nattevagt.

De flestes reaktion når de hører der er: stakkels dig!! Hvorfor er det synd for os nattevagter at vi kun arbejder om natten? Det er jo, ihvertfald for de flestes vedkommende, selvvalgt. Jeg er dog ikke sikker på at jeg vil være nattevagt resten af mit liv, men lige nu fungerer det bare rigtig godt for mig. Det er 7 hyggelige vagter jeg har hver anden uge. Der kan godt være fart på, men for det meste har jeg tid til at hygge om patienterne og gøre tingene klar til mine kære kollegaer der møder ind til en dagvagt hvor der tit er fart på hele dagen!

Nu sidder jeg her kl. Biiip om natten og har ikke travlt. Jeg surfer lidt og snakker med min søde kollega! Det er da rart!

I dag har jeg også været en tur i Stof og Stil for at hente noget mere retro-blomsterstof til en ny buksedragt til mindsten. Jeg må jo lave en ny, når den anden var for kort.

Jeg fandt det fedeste stof, som jeg bare blev nødt til at købe med, så må jeg se hvad der skal blive ud af det!


Er det ikke bare noget lækkert stof, mønstret er selvfølgelig ikke så stort, det er bare det billede jeg har snuppet online! Jeg fik også flere skøne stoffer med hjem, men dette er jeg bare helt forelsket i!

Jeg glæder mig til jeg har tid til at sidde foran maskinen igen, og være kreativ! God uge til jer alle!

0 kommentarer: