lørdag den 14. marts 2009

Lørdag....

Sikke et fantastisk lækkert vejr det har været i dag. Jeg blev nødt til at løbe en tur, og det var bare lækkert, men varmt!!

Jeg har været alene med ungerne siden middag, og vu har bare hygget! Lige nu ser vi Shrek og bagefter tror jeg at jeg vil spille lidt tennis på Wii'en - og få lavet et mønster på en buksedragt med smock til Musse - hun har allerede valgt stoffet til dem, så jeg må hellere komme i gang.

I denne uge har jeg haft friuge, men har brugt det meste tid på at få ryddet godt og grundigt ud. Jeg ville gerne have været mere krativ, men det er kun blevet til en frugtpose til en dreng fra børnehaven.

Billederne er ikke så gode, for de er taget med min mobil. Vores kamera overlevede ikke det sidste styrt ned i trægulvet.

God lørdag!!

0 kommentarer: