tirsdag den 8. december 2009

Nyt liv i voksiposen

Jeg har elsket min voksipose til ungerne. Mathias har ligget i den. Men Magnus er nok den der har elsket den mest. Man kunne bare ligge ham på posen også sov han, førend den blev pakket til omkring ham.

Mia-Maja har også ligget i den. Men de sidste par år, har den bare ligget og ventet. Ventet på en lille ny baby der ville flytte ind i den. Det er ikke mig der har leveret en baby, men min veninde, der har født den lækreste dreng.
Hun ville gerne låne voksiposen som den var, men de syntes jeg var synd, så jeg har kreeret et nyt betræk. Lidt besværligt når det nu var første gang, men jeg gør det gerne igen. Lidt skruk er man vel altid???
Både voksiposen og bærepladen har fået en overhaling, eller det vil sige at bærepladen kun har fået nye bærehanke. men det er så lækkert at de passer til resten.
Nu må jeg hellere vise resultatet frem, her kan man nemlig også se min lille "hjælper"!

2 kommentarer:

Deb sagde ...

Wauw du er skrap!
Kan du mon lokkes til at lave på bestilling? ☺ Jeg overvejer på det kraftigste at anskaffe en Voksi til den lille nu, men jeg vil have et kønt betræk fremfor det vanlig, og ret kedelige, mørkeblå...
Fiske-fiske og lige så meget fedte-fedte ☺

Knus,
Deb

Unknown sagde ...

Hvor er den fin!