onsdag den 16. december 2009

Nu sner det - nu sner det....

Jeg ligger her og ser det - eller noget i den retning.

Sikke det har sneet i dag. V har fået sne i massevis! Lækkert jeg elsker sne og håber at det bliver liggende til juleaften, det vil bare være så perfekt julet!!

jeg har en Nihola cykel, og den var godt nok svær at få med hjem gennem snevejret og trafikken. Flere gange hang jeg fast i snedriver i vejkanterne, når jeg skulle krydse en vej. Og jeg fik da også præsteret at blive kaldt en dum k***** da jeg var på vej over et fodgængerfelt, men blive stoppet af en lastbil, som ikke så at det var et fodgængerfelt og valgte at holde i kø lige der. Jeg blev så fanget og kunne ikke komme retur igen, og måtte derfor stå halvt på vejen og halvt på cykelstien. Det var der en mand i en meget tilsneet volvo der ikke kunne klare. Han måtte bare stoppe og rulle vinduet ned og råbe ovennævnte efter mig, selvom jeg stod der med mine små børn!!  Fedt - det hjælper virkelig på julestemningen!!

Nå, men vi kom da hjem, og Niholaen kommer ikke ud og køre igen foreløbigt, det er der simpelthen for meget sne til!!

da vi kom hjem, gik jeg ned og tog lidt billeder! Vejret er bare så flot!






Glædelig jul!!

3 kommentarer:

Fru Blom sagde ...

tjek tjek... De kommentarer driller!!

Fru Blom sagde ...

Hmmm - de driller stadig!

Fru Blom sagde ...

Nå, jeg kan bare ikke finde ud af at få kommentarer integreret på siden under indlæggene. Hvis nogen ved hvordan man gør, så sig lige til.

Foreløbig må det foregå i et popup vindue.