mandag den 13. april 2009

Det var den uge...

Ja, sådan en friuge går alt for hurtigt, især når man er gået igang med sådan et projekt som jeg gjorde. Men nu er det ordnet - og hvor er det fedt!

Men hold da op en omgang! Væggene i gangen ovenpå og ned ved trappen er nu ordnet, og det er blevet rigtig godt og HVIDT!

Her er et billede hvor stilladset stadig står på trappen:



Det er svært at se, men oppe på stilladset kan jeg stå oprejst, så der er langt op til loftet. Og jeg har også været noget af en kylling, når jeg har været deroppe! Og sikke en omgang: først skulle det gamle glasvæv ned, også har jeg slebet, spartlet, slebet, spartlet og slebet igen! Også skulle det nye glasfilt op, først skulle der limes, så blev glasfilten sat på også blev det grundet og i dag er det blevet malet to gange! Jeg er SÅ træt, og øm i hele kroppen!

I denne uge har jeg også nået at male vindueskarmene til mindsten og mellemstens værelser! Men jeg har ikke nået at male drengenes vinduer og trappen har heller ikke fået en omgang! Det må blive et projekt til næste friuge!

Nu venter 7 nattevagter, førend nye projekter kan ordnes!

God påske til alle!

1 kommentarer:

Fru Kahr sagde ...

Ih, hvor ser det fantastisk godt ud. Du har da været højt til vejs - jeg bliver helt svimmel bare ved synet.