torsdag den 17. september 2009

Kærlighed!!

Måske skulle overskriften være gammel kærlighed...

I dag på mit arbejde skulle jeg udskrive en sød gammel dame. Hun var noget utryk over at skulle hjem igen, men også lettet på en måde.

Da jeg så står der og snakker med hende er hendes ligeså gamle og endda også svagtseende mand der også. Der er bare så søde sammen og ved hinanden. Han pusler rundt om hende, følger hende hen til sengen, nusser hende på armen for at berolige hende og flytter rundt på puderne i sengen for at gøre det så godt som muligt.

Mens jeg står og kigger på dem, bliver jeg så varm indeni. Det er fantastisk at se på sådan en gammel kærlighed. De fortalte at de snart har krondiamantbryllup - det er da fantastisk.

Jeg håber at jeg selv kommer til at være en del af sådan en dejlig kærlighed - også selv om jeg lige er blevet separeret.

Længe leve kærligheden....

0 kommentarer: